Thursday, March 25, 2010

Karamellkissell


Minu kogused siin on nii umbes silma/ maitse järgi...niiet kui hakkad minu retsepti järgima, siis mina vastutust enda kanda ei võta, kui miskit peaks nihu minema :P...aga no harjutamine teeb meistriks ;) See oli minu esimene isetehtud karamellkisell ja tätsa okei..pere tungival soovil pidin uue koguse valmis tegema :)


VAJA LÄHEB


1 klaas tavalist suhkrut

1 klaas pruuni suhkrut

u. 0, 5 l keeva vett

u. 1 l piima

3- 4 spl maisitärklist

u. 1 dl vett ( tärklisesegu jaoks)


SERVEERI moosiga,

meie tegime seda vaarika- mustsõstramoosiga


Võta pott( mina tegin hoopis wok-pannil), lisa suhkrud, lase ära sulada...las mullitab, lisasin keeva vee, pidevalt segades. ´Lisa siis piim, vajadusel lisa maitse parandamiseks suhkrut. Eraldi tassis sega vesi tärklisega. Tärklise- vee segu tuleks ka pidevalt segada, et tärklis põhja ei sadestuks. Vaikselt nirista tärklise- vee segu potti, pidevalt segades. Tähtis oleks, et ei jääks klimpe/ tükke sisse, ära keema enam aja. Serveeri moosiga. Head isu!

No comments:

Post a Comment